odo-opatov.cz
ŽENY Šaty ŽENY Svetry a mikiny ŽENY Halenky a tuniky ŽENY Trička a topy ŽENY Oblečení
Domů Účet <b>Notice</b>: Undefined variable: text_special in <b>/home/ogiporganisation/public_html/odo-opatov.cz/vqmod/vqcache/vq2-catalog_view_theme_alphashop_template_common_header.tpl</b> on line <b>108</b>
Domů
Účet
text_wishlist
FAQS

FAQS:

 

Děkujeme za návštěvu našeho obchodu online. Zde poskytujeme často kladené otázky a odpovědi na vás. Doufáme, že vám to bude jasné a informativní pro vaše online nakupování.

 

Jak bych mohl objednat?

Jako váš dotaz, jsme rádi, že vám pomohou užívat si nakupování na našich webových stránkách. Postupujte následovně:

1.Pick své oblíbené zboží. (Jakákoli pomoc, kontaktujte prosím náš prodejní zástupce online)

2. Klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“ na stránce produktu a přejděte do nákupního košíku.

Chcete si v nákupním košíku koupit více kusů zboží? Změňte číslo v položce Množství. box.

Chcete odstranit položku z nákupního košíku? Klikněte na tlačítko Odstranit napravo od libovolné položky v košíku.

3.Pokud chcete koupit více položek, stačí pokračovat v nakupování na našich stránkách. Nebo jinak, podívejte se.

4.V tomto kroku2 potvrďte prosím správně svou dodací adresu. A pokračujte v pokladně.

5.Prosím vyberte způsob platby, který vám vyhovuje.

6.Last krok, stačí potvrdit a pak se obrátit na platební stránku zaplatit objednávku.

7.Po dokončení objednávky. Vaši objednávku zpracujeme do dvou dnů a expedujeme! A to bude trvat asi 7-15 pracovních dnů na vaše dveře!

----------------------------------------

Proč není způsob platby, který chci použít, k dispozici?

Během výročního prodeje se současně zpracovává velké množství plateb. Někteří poskytovatelé plateb online mohou zaznamenat přetížení a dočasně převzít službu offline. Doporučujeme, abyste svou objednávku zadali jiným způsobem platby a počkejte a zkuste to znovu později.

--------------------------------------------

Během platebního procesu jsem dostal chybové hlášení. Co bych měl dělat?

Pokud se na našich webových stránkách zobrazí chybová zpráva, zkontrolujte stav objednávky.

* Vzhledem k tomu, že spracujeme spoustu plateb najednou, může trvat nějakou dobu, než bude stav objednávky aktualizován. Doufáme, že se můžeme spolehnout na vaši trpělivost a porozumění.

* U některých platebních metod se můžete přesměrovat na jinou stránku třetí finanční strany. Pokud jste zde obdrželi chybovou zprávu, je nejlepší kontaktovat přímo poskytovatele plateb.

Kromě toho nás můžete kontaktovat a zadat číslo objednávky pro další kontrolu.

--------------------------------------------

Zaplatil jsem za svou objednávku. Proč stav objednávky stále říká Čeká na platbu?

Kreditní / Debetní karta

Zkontrolujte, zda jste objednali opakované objednávky se stejnou cenou a stejným produktem od jednoho prodejce, ale zaplatili jste pouze za jeden z nich.

Poznámka: potvrďte s bankou, pokud byly z vašeho účtu odečteny peníze navíc.

Pokud jste nezadali žádné opakované objednávky, obraťte se prosím na svého vydavatele karty a zkontrolujte, zda byla platba skutečně odečtena z vašeho účtu. Pokud vaše banka potvrdí, že peníze byly odečteny námi, kontaktujte nás a sdělte nám svůj bankovní výpis.

--------------------------------------------

Už jsem zaplatil za objednávku, ale od banky jsem neobdržel zprávu. Co se děje?

Vzhledem k tomu, že zpracováváme vysokou částku plateb současně, může trvat o něco déle, než je obvyklé, než získáte aktualizaci od své banky.

Pokud stav objednávky říká: Platba byla ověřena, znamená to, že jsme již začali zpracovávat platbu.

Zkontrolujte stav své objednávky znovu za 6 hodin.

--------------------------------------------

Proč byla moje objednávka uzavřena?

Někdy jsou příkazy z bezpečnostních důvodů uzavřeny. Pokud jste od nás obdrželi e-mail, postupujte podle pokynů. Pokud neobdržíte e-mail, můžete se pokusit objednávku zopakovat později.

--------------------------------------------

Moje objednávka byla uzavřena. Kdy dostanu náhradu?

Pokud byla vaše platba uzavřena / zrušena, bude platba vrácena na váš účet. Obvykle trvá přibližně 3 až 20 pracovních dnů. Počkejte prosím trpělivě, abyste jej obdrželi ve svém účtu.

--------------------------------------------

Proč je platba znovu potvrzena, když již byla platba potvrzena?

Obvykle provádíme další kolo interního ověřování, abychom zajistili bezpečnost plateb. Obvykle to netrvá déle než 24 hodin.

Úspěšné ověření> Stav objednávek bude změněn na 'Čeká na odeslání'.

Neúspěšné ověření> Stav objednávky se změní na 'Uzavřeno'.

--------------------------------------------

Platba byla odečtena z mého účtu více než jednou. Co můžu dělat?

Platba byla odečtena z mého účtu více než jednou. Co mohu udělat? S vědomím, že duplikované platby budou automaticky vráceny. Aktualizace do vašeho účtu trvá přibližně 3-20 pracovních dnů.

--------------------------------------------

Jak dlouho trvá přeprava?

Jako obvykle to bude trvat 7-15 pracovních dnů, než se dostanete k vašim dveřím. Kromě toho Vaši objednávku zpracujeme do 2 dnů a vyexpedujeme. Prohlídku balíku lze sledovat online.

--------------------------------------------

Jak mohu sledovat objednávku?

Po odeslání objednávky vám pošleme e-mailem číslo sledování a odkazy na sledovanou e-mailovou adresu. Jednoduše zadejte tyto informace do příslušných polí a klikněte na tlačítko stopy.

Pokud potřebujete další pomoc při sledování, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu.

--------------------------------------------

Co musím udělat, když chci zrušit svou objednávku po jejím umístění?

Pokud chcete objednávku zrušit nebo změnit, kontaktujte nás prosím do 12 hodin. 15% z částky objednávky bude účtováno jako příplatek. Přemýšlejte o tom. Nelze přijmout zrušení pro produkty, které již byly odeslány.

--------------------------------------------

Pokud je problém se zbožím, které jsem obdržel, co mám dělat?

Pokud máte nějaký problém s objednávkou, kontaktujte nás ihned. Informujte nás o problému s objednávkou a my vám dáme pokyny.

--------------------------------------------

Co mám dělat, pokud je zásilka ztracena nebo odcizena?

V tomto případě je to nepravděpodobné. Pokud je však zboží poškozeno nebo ztraceno, zašleme vám další náhradu za kompenzaci. Pokud však poštovní služba doručí zboží na nesprávnou adresu, kterou jste uvedli, nebo jste přemístili změněnou adresu, aniž byste nás o tom předem informovali, nemůžeme nic udělat pro obnovu vaší objednávky.

--------------------------------------------

Udělal jsem chybu s mojí objednávkou a stav říká, že jsem dodal, co mám dělat?

Pokud již objednávka opustila, nemůžeme provést změny v objednávce. Počkejte prosím, až obdržíte objednávku, nebo nás můžete kontaktovat, my vám zašleme další pokyny.

--------------------------------------------

Hledám položky, které nejsou uvedeny na vašich stránkách, můžete je poskytnout?

V tomto případě nás prosím kontaktujte s obrázkem, sériovým číslem nebo číslem modelu zboží. Čím více podrobností bylo uvedeno, tím snadnější a rychlejší je umístění zboží v továrně.

--------------------------------------------

Zajistí se v obchodě návštěva?

Ano absolutně! Bezpečnost je v naší prodejně vždy nejvyšší prioritou a veškeré vaše osobní údaje budou považovány za důvěrné a žádné z vašich informací nepropustíme do jiné třetí části. Budeme je uchovávat na zabezpečeném serveru a budeme plně dodržovat veškeré platné právní předpisy o ochraně osobních údajů a spotřebitele. Zajišťujeme bezpečnost všech transakčních dat pomocí pokročilého poskytovatele řešení zabezpečení.

--------------------------------------------

Nepřijal jsem objednávku. Co můžu dělat?

Pokud jste svou objednávku neobdrželi, zkuste problém vyřešit pomocí níže uvedených metod:

Metoda 1. Objednávku můžete sledovat pomocí sledovacího čísla zadaného prodávajícím: Přejděte na příkaz Moje objednávky> Vyhledejte objednávku> a klepněte na položku Sledovat objednávku.

Pokud zjistíte, že číslo sledování je neplatné, může to být způsobeno tím, že společnost pro přepravu potřebuje k aktualizaci stavu přepravy 3 až 7 dní. Další informace o dopravě můžete také kontaktovat prodejce. Na stránce s podrobnostmi objednávky můžete zanechat vzkaz nebo kliknout na stránku Kontaktovat prodejce / Kontaktujte nás.

Metoda 2. Pro více informací kontaktujte prodejce. Pokud to nefunguje, můžete vždy požádat o vrácení peněz otevřením sporu. Ujistěte se, že tak učiníte před ukončením ochrany kupujícího.

Metoda 3: Pokud jste svou objednávku neobdrželi a nemáte žádné číslo balíku, obraťte se prosím na prodejce / kontaktujte nás a obraťte se na náš tým služeb zákazníkům.

--------------------------------------------

Produkt, který jsem obdržel, neodpovídá popisu. Co můžu dělat?

Pokud nejste spokojeni s produktem, který jste obdrželi, obraťte se na službu a pošlete jim zprávu a dohodněte se na řešení.

Pokud to nepomůže, můžete požádat o vrácení peněz otevřením sporu.

--------------------------------------------

Ještě jsem nedostal (a) refundaci na kreditní kartě. Co můžu dělat?

Pokud jste zaplatili kreditní kartou, budou peníze vráceny na vaši kartu systémem. Obvykle trvá přibližně 3-25 pracovních dnů, než peníze dorazí.

Pokud je proces refundace označen jako „úplný“, ale zdá se, že jste své peníze ještě nezískali, zkontrolujte nejprve svůj bankovní účet. Některé náhrady jsou rezervovány ke dni nákupu.

Například: zákazník zaplatil za svou objednávku 15. ledna. O 2 měsíce později požádal o vrácení peněz. Banka však vykázala náhradu ve stejný den jako jeho nákup. Pokud po pečlivém ověření vašeho bankovního výpisu (jak je uvedeno výše) stále nemůžete najít refundaci, obraťte se na náš tým zákaznických služeb.

Poznámka:

1. Bankovní výpis by měl mít úřední razítko.

2. Uveďte bankovní výpis od 2 dnů před datem nákupu do 10 pracovních dnů po (vyplněném) datu vrácení. Pokud jste například 11. listopadu zaplatili objednávku a vaše vrácení bylo dokončeno 24. listopadu, zašlete nám prosím výpis z účtu, který zobrazuje platby od 9. listopadu do 8. prosince.

3. Označte nákup konkrétní objednávky ve svém bankovním výpisu, aby bylo pro nás snadné najít.

--------------------------------------------